niedziela, 10 listopada 2013

                             MAIA MITCHELL



Zaczniemy od małego przedstawienia.


Pewnie już wiecie że grała ona w nowym serialu ,,Teen Beach Movie''. Może go znacie ale nie musieliście go oglądać. Jeżeli nie wiecie na jakiej stronie można znaleźć ten serial tu jest link
http://zalukaj.tv/zalukaj-film/19806/teen_beach_movie_2013_.html

O.K teraz coś innego

WYWIAD Z TĄ OSOBĄ

Maia, jak to jest być gwiazdą Disney Channel?

Jeszcze to do mnie nie dotarło, ale to naprawdę ekscytujące. W Disney Channel każdy jest bardzo pomocny i przyjacielski – i mamy tam niesamowitą grupę fanów. Fani są pełni entuzjazmu i wspaniali, a przez to ja jestem jeszcze bardziej podekscytowana tym wszystkim. Jest naprawdę, naprawdę cudownie być częścią czegoś tak wielkiego jak Teen Beach Movie! 

Jak zdobyłaś rolę w tym nowym musicalu?

Chodziłam na wiele przesłuchań. Ale to była zupełnie niesamowita historia! Przesłałam z Australii materiały na przesłuchanie, po czym wciąż byłam proszona o kolejne. Po trzeciej kasecie zostałam poproszona o spotkanie poprzez Skype – ale w moim pokoju nie działał dźwięk i nie mogli mnie usłyszeć. To było chyba najokropniejsze przesłuchanie pod słońcem.

Jaki był Twój ulubiony moment na planie Teen Beach Movie?

W czasie kręcenia filmu było wiele wspaniałych momentów. Spędziliśmy dwa miesiące nagrywając na plaży w Puerto Rico. Czy to nie cudowne? Miesiące przygotowań i ćwiczeń, żeby powstał ten film – to spełnienie marzeń. Wspaniale jest widzieć, że cała ta ciężka praca pomogła stworzyć taki wesoły i świetny film.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz