wtorek, 5 listopada 2013

                                                      KAMIL BEDNAREK
                                    


Już od dawna sławny Kamil Bednarek pewnie jak już wiecie jego zainteresowania to
  • śpiewanie
  • granie na saksofonie
A TERAZ MINI WYWIAD
Co najbardziej cenisz w muzyce reggae?

- Zdecydowanie przekaz. To jest muzyka, która ma coś do powiedzenia. Wiadomo, że ludziom jest też potrzebna muzyka do zabawy, przy której mogą fajnie potańczyć . Dla mnie reggae to muzyka, która potrafi też ludziom pomóc, gdyż mi pomogła. Kiedy miałem 15 lat zacząłem intensywnie słuchać reggae i doceniać to, co jest dookoła mnie. Miałem takie pesymistyczne nastawienie do życia, ale muzyka reggae mnie z niego wyciągnęła. Pokazała, że są ludzie dookoła mnie, a dopiero potem są rzeczy materialne.
Skąd pseudonim Maccabraa?
- To była ksywa z czasów, kiedy miałem 15 lat. W wieku 16 lat rozpocząłem śpiewać. To jest w ogóle długa historia. Zaczęła się jak założyłem z moim przyjacielem Staffem, który też się ukazał na ostatniej mojej płycie w kawałku, pt. „Jestem sobą”, zespół MałoSkromni. To było łączenie hip hopu z reggae. Kiedy wymyśliłem tą nazwę to myślałem, że znaczy to coś innego, a w rezultacie okazało się, że znaczy coś jeszcze innego, ale to kiedyś jak będzie czas to Ci opowiem o szczegółach, a na razie może porozmawiajmy na inne tematy.
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz